piątek, 19 kwietnia 2019

Jedwab od Freedomsilk

Hej hej!
Przychodzę dzisiaj do was z przeglądem ze sklepu Freedomsilk, który bardzo zaciekawił mnie swoim asortymentem. Wszystko co znajduje się na tej stronie jest wykonane z jedwabiu: jedwabne piżamy, pościel, akcesoria oraz poszewki na poduszki. 

Odkąd pamiętam moim marzeniem była jedwabna piżamka, a piżamy dostępne w tym sklepie bardzo mi się spodobały. Znajdziecie je w zakładce silk nightgown. Oczywiście dostępne są również piżamy dla mężczyzn. 
Według producenta ich piżamy wykonane są z najlepszego jedwabiu 100% morwy Charmeuse. Są również bardzo dobre jakościowo, co możemy odczuć w momencie ich noszenia. Do tego naturalnie występujące proteiny jedwabiu i aminokwasy pomagają przeciwdziałać skutkom starzenia się i rozluźniają układ nerwowy.


Moją uwagę przykuły tak.że zestawy pościeli znajdujące się na stronie. Dostępna jest w wielu kolorach oraz rozmiarach, więc na pewno każdy znajdzie tam coś dla siebie.
Według producenta pościel wykonana jest z wysokiej jakości jedwabiu morwy. Pościel zawiera zestaw prześcieradeł oraz jedwabną poszewkę na kołdrę wraz z kołdrą, które są niezbędne do prawidłowego snu. Pościel znajdziecie w zakładce silk bedding.


Słyszeliście kiedyś o tym sklepie? A może już coś tam zamawialiście? 

***

Na koniec pragnę też życzyć wam wszystkim wesołych i spokojnych świąt!💓💛








9 komentarzy:

  1. Nie słyszałam, ale pościele wyglądają rewelacyjnie
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka czarna pościel to mi się marzy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jedwabne piżamy! :)
    Z chęcią zajrzę na stronę sklepu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam, ale sklep wydaje się interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam sklepu, ale ładnya mają asortyment widzę 👍👍

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię jedwab, ale nie stać mnie. Sklepu nie znam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fioletowa pościel bardzo mi się spodobała ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego sklepu nie znam ale pościele mają ładne :) Ja zazwyczaj kupuję tutaj: https://dekorativa.pl :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz to dla mnie wielka motywacja!
♥ Czytam wszystkie komentarze.
♥ Niemiłe komentarze lub spam usuwam.
♥ Jeśli blog Ci się spodobał i chcesz być na bieżąco - zaobserwuj!

Copyright © 2016 Under Control , Blogger